FAQ

Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.
  1. Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
  2. Betaal ik extra kosten als ik bestel via allesin1checker.nl
  3. Kan ik een energiecontract afsluiten bij allesin1checker.nl?
  4. Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
  5. Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
  6. De prijs klopt niet.
  7. Geven jullie persoonlijk advies
  8. Hoe kan ik jullie bereiken

1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de alles in 1 aanbieder.

2 – U betaalt geen extra kosten.

3 – Nee niet bij ons, maar wel via onze website zonder extra kosten.

4 – Bij niet of te laat leveren is de alles in 1 aanbieder verantwoordelijk.

5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de alles in 1 aanbieder.

6 – Het kan voorkomen dat de leverancier de prijs net heeft gewijzigd, Wij updaten de prijzen 1 maal per dag.

7- Nee, wij kunnen u geen persoonlijk advies geven.

8 – Via het contactformulier